Zgłoszenie awarii
Awarię wodno-kanalizacyjną, elektryczną lub centralnego ogrzewania zgłaszamy osobiście (w siedzibie ŻZK Sp. z o.o. przy ulicy Szpitalnej 125 Żuromin w godz.7:00 – 15:00) lub telefonicznie pod numerami telefonów:
- siedziba ŻZK Sp. z o.o. 23 677 72 36
- Wioleta Klimek – Kierownik Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej 501 323 485
- Sylwia Orkwiszewska — Administrator Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej 730 729 244
Numery telefonów są również dostępne na tablicach ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych w budynkach.
Awarie części wspólnych w budynku takie jak piony kanalizacyjne, centralnego ogrzewania wody ciepłej i zimnej do liczników, instalacji elektrycznej naprawiane są w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia.
W przypadku spraw pilnych (przeciek, zwarcie instalacji itp.) interwencja będzie podejmowana niezwłocznie po zgłoszeniu.
Właściciele oraz najemcy lokali mają możliwość korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK)
Informujemy, że zmodernizowaliśmy sieć telekomunikacyjną i wprowadziliśmy nowe numery telefonów kontaktowych, aby usprawnić obsługę Państwa zapytań i zapewnić szybszy dostęp do naszego zespołu. Aktualne numery w zakładce Kontakt