Zgłoszenie awarii

Awarię wodno-kanalizacyjną, elektryczną lub centralnego ogrzewania zgłaszamy osobiście (w siedzibie ŻZK Sp. z o.o. przy ulicy Szpitalnej 125 Żuromin w  godz.7:00 – 15:00) lub telefonicznie pod numerami telefonów:

  • siedziba ŻZK Sp. z o.o.  23 677 72 36
  • Wioleta Klimek – Kierownik Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej   501 323 485 
  • Sylwia Orkwiszewska — Administrator Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej   730 729 244 

Numery telefonów są również dostępne na tablicach ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych w budynkach. 
Awarie części wspólnych w budynku takie jak piony kanalizacyjne, centralnego ogrzewania wody ciepłej i zimnej do liczników, instalacji elektrycznej naprawiane są w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. 

W przypadku spraw pilnych (przeciek, zwarcie instalacji itp.) interwencja będzie podejmowana niezwłocznie po zgłoszeniu.

Właściciele oraz najemcy lokali mają możliwość korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK)